aloha

Allt bra alla söta sötnosar? Själv mår jag nog bra, tror jag. Jo det gör jag, jag är på bra humör iallfall, tur det.

Kom hem från skolan runt 4, kolla lite på tv, ringde ett par samtal. Har även pratat med Jossan nu om helgen, tror det fixar sig med krök och blabla. Goodie, eller hur?

Har inte så lång tid på mig att skriva ett rätt så OK inlägg, kl 21.00 är det premiär för Top model 9 som jag måååste se. Det är ju även premiär för Lost igen, som jag verkligen alltid kollade på förut, men ah jag ska nog skita i det. Det har blivit fööööööör invecklat liksom! Om det änns är premiär i kväll, så att jag inte sitter och säger för mycket nu? Men det var faktiskt Ida som berättade det för mig. Tror jag iallfall. Aja sen är det ju iallfall fråga olle och girls of the playboy manison. Haha jag har märkt att jag alltid skriver om tv program i min blogg, alla brukar ju ha ett tema, som vissa har mode-blogg. Jag har typ tv-blogg .. hahahah x'D hemskt! Snacka om att man märker att jag är äkta soffpotatis alltså. Tro inte för mycket, så illa är det inte ..... eller? :/ Hah!

Men gott folk, i morgon är det alla hjärtans dag så jävla underbart mys. Jag minns förra året, då var jag med Simon. Så blir det självklart inte i år, haha. Så vitt jag vet så ska jag vara med Robin i år, tror det är ganska så bestämt nu. Ska bli kul att träffa honom, det var ju ett tag sen. Ända skillnaden från förra året var att jag och Simon hade ett fast förhållande, och det har ju inte direkt jag och Robn hahah! Men ja .. på kärlekens dag så ska man vara med någon som betyder något så. :)
Vad ska ni själva göra? Skriv och berätta, jag är helt insatt i det här med alla hjärtans dag, jag  vet att iallfall Ida tycker jag är föööööör seriös! ;)

Nej nu måste jag kila, skriver i morgon i skolan säkert! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0