at Mari's place

Ja, just nu sitter jag hemma hos Mari. Jag sitter vid datan medans hon och Ida spelar tv spel. Vi ska snart bege oss hem till Emil, med Michel, Jonte, Adam och Atte. Ska bli najs.

Jag var stan i dag med Jossan,köpte två tröjor, en kofta och en t shirt. Mycket behövande! Vi skulle träffa nån Alex som Jossan snackat med. Så först väntar vi inne på bion i sergel, för vi pallade inte stå ute i kylan. Men sen så orkade vi inte vänta mer så vi drog. Och när vi kom till fridhelmsplan så kom jag på att jag glömt min påse med mina ny inköpta kläder på bion!! Haha, så det var bara att åka tillbaka. Sen gick vi till svampen på Stureplan, för vi skulle möta den där Alex igen, men han var inte där. Men tillslut så träffade vi honom på Coffe shop.

Nej nu ska jag gå och se vad töntarna har för sig, skriver nog inte föränns i morgon. Det är många som frågar hur man fixar bakgrund och header osv. Jag ska ta mig tid och skriva ett inlägg där jag kan förklara det för er som inte vet. Men det är jävligt klurigt, så det ger jag mig inte på nu. Kanske i morgon!

Kommentarer
Postat av: josefine

lisa gumman, espresso house sa vi va ? ;) hhahhahhah

2008-02-28 @ 13:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0