baby, i'm so in to you ..

 ..  you got that something, what can i do?


I morse tog jag en tidigare buss än vanligt, för att jag skulle hinna hämta mina grejer hos Mari innan skolan. Kom ändå typ till bromma 40 minuter efter att vi börjat, och kände mig dålig. Ont i magen och orkar ingenting. Jag VET att jag måste skärpa mig. Men sämmre dag än denna var det längesen jag hade. Men jag ska ta igen det, jag ska gå i morgon och resten av veckan. Jag lovar lovar lovar! Haha.

 På bussen påväg hem så försökte jag mig på att mobil-blogga. Jag kom liksom in på blogg.se och så, men sen så när ja ska logga in så är det fel lösenord. Fast det absolut var rätt. Och mitt vanliga lösenord funkade när jag kom hem så det måste vara något fel. Nu går det att logga in från mobilen, men inte att skriva något. Fan! Blir så trött på sånt där cp skit. Haha.

Just nu sitter jag vid datan, fixar låtar och bilder. Försöker även få Viktor att skicka bilder på honom. Men han vägrar! :( Det är så synd om mig. Eller?

Är rätt så trött i dag, smsa ett tag med Robin i går kväll .. typ till efter tolv någon gång. Men sen kollade jag även klart på "Jordan och Peter - Den nakna sanningen". Väldigt kul faktiskt. Katie Price & Peter André som dom egentligen heter. Söta tillsammans!

¨

Katie Price och Peter André - A whole new world

Kommentarer
Postat av: caroline

åh den låten är skit fin:) han sjunger ju som jag vet iinte vad!

2008-02-11 @ 13:25:59
URL: http://trion.webblogg.se
Postat av: amanda

robin haag ?

2008-02-11 @ 17:08:22
Postat av: Lisa

Neeej .. inte robin haag

2008-02-11 @ 18:25:29
URL: http://llisanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0