bildeeeeeeeer



1.Vi tre sen .. ja sen vi var sådär små fast mindre. Jag diggar min och Idas mittbena!
2. Och Ida som skäms för sina låååånga ben?
3. Lisa och Rebecka påväg till djurgårnsmatch!
4. Ida och Mari i sommras, när vi skulle äta picknick på nån Ö vi hitta. Först ORMAR, sen myyyyror överallt. Det sluta med att vi fick ha våran picknick hemma på tomten.
5. Lisa, (jag) för läääääängesen ..
6. Ida och Lisa för längesen.
7. Malin och Tintin i branär! SAKNAR!
8. Jossan och Lisa i sommras.
9. Min bästa vän! Josefine Lövhammar bystedt.
10. Alla dagar med Jossan på Allsång.
11. Jossan och Malin, har nog ALDRIG skrattat så mycket!
12. Lisa <3 Mari
13. Rebecka Zaar.
14. FAN VAD NAAJS!
15. Izabelle Lundberg, betyder mer än hon tror.
16. En gång var det så .. en gång för längesen!
17. Lisa, längesen det också.
18. Lisa i sommras.
19. Laaiijz i åttan.
20. Rebecka och Lisa. Du är så jävla bra!
21. Lisa och Mari, alltid vi på franskan i åttan. Nirr!
22. Hunden i mitt liv.
23. The gaaang, haha jag saknar det. Skolavslutning 07.
24. Barndomsvänner. Kahlil och Martin!
25. Hunden i mitt liv.
26. Bästa kompis genom allt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0