Bye bye idol juryn

Yes har hört rätt mycket om att idol juryn Kishti, Swartling och Daniel ska sluta. Det suger ju? Vem vill ha en ny juty liksom, det är ju dom som är IDOL juryn, inga andra kommer att kunna platsa in där på samma sätt som dom. Och jag är mega besviken, för självklart har jag bestämt sen länge tillbaka att söka till Idol, mest som en kul grej men ändå. Och då var det den juryn jag ville ställa mig framför, inte några andra losers! Nu är jag lack :(

Jaja, ska ta tjugo över ett bussen till stan, eller ja först till Jossan, och kankse sedan till stan. Måste skynda mig, jag är somvanligt så jävla seg och ja kommer typ inte hinna duscha.

Kommentarer
Postat av: Martin (videobloggarn)

få se vilka det blir... men man vet aldrig... kan bli bra ;)

2008-02-27 @ 12:52:38
URL: http://videoklipp.blogg.se/
Postat av: anonym

haha, jo men visst är det synd?
jag blev lack redan när clabbe hoppa av.
usch, men visst kan det vara jobbigt att få titta på hundratals personer som sjunger dåligt i en vecka och som tack få låg lön? nu vet inte jag hur mycket de får, men det verkar inte vara speciellt mycket .

kan du hjälpa mej? :)
där du skrivit "LISA! another day, another drama"
hur skriver man in det? :S :)
& hur fixar man en header?
skulle bli gryymt tacksam för svar!

2008-02-27 @ 15:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0