cause there's only one thing i want ..

.. if it's not, what youre made of. Youre not what i'm looking for.

Blabla, nån mer än jag som älskar den låten, what youre made of - lucy silvas! Vet ej om det är så hon stavas men ja.

Gårdagen vart rätt så lyckad, även fast det var cp svin kallt så dög det. Träffade Mickis, Sassa, Frida, Malin, Amer, Bodde .. ja men typ alla dom. Och sen Även Jossan Hedwig och dom!

Somnade runt 2 i går. Var rätt så trött, men ändå inte liksom. Konstigt, trodde jag skulle vara slutkörd efter den här veckan i skolan.

Nästa vecka är det ju prao för oss nior på rws. Jag ska praoa på dagis, mohaha. Rätt mys, i like kids.

Vet inte vad jag ska göra i dag, vill ju se melodifestialen, Ola ska ju vara med. My man!! ;) Men måste ju finnas roligare saker att hitta på, i hope. Men jajaj .. nu ska ja gå och sätta på en rulle. Skríver när den är slut. Kanske blir Zimmer 483 dvden, det var ju ett tag sen.

image80

Mikaela sötnos!

Kommentarer
Postat av: mickis

jag älskar dig lisa!

2008-02-18 @ 21:33:59
URL: http://mickism.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0