confused

Mamma väckte mig vid elva i dag, först lackade jag. För vilket cp tror att man går upp så tidigt när det är lov? Haha men sen gick jag ändå upp, för jag kunde inte somna om.

Ska ringa min Josefine snart. Ska försöka dra med henne in till stan, jag måste köpa lite saker. Men jag vet inte om hon kommer orka med det, och jag förstår henne. Älskling du vet att jag finns här, alltid. Jag stället alltid upp för dig baby.

Ska nog iallfall ta och duscha nu och sedan ringa Jossan, eller så ringer jag nog henne först. Haha svårt att bestämma mig. Btw så har min förkylning blivit lite bättre tror jag, har inte ont i halsen längre iallafall.

Hahah mamma kutar runt i hela huset med sin nya damsugare. En sådan där "värsting" som hon kallar den, haha som man skickar efter från tv shop. Den var fan bra, och hon är typ överlycklig.

Jaja nog pratat om ointressanta saker, skriver innan jag drar i väg tror jag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0