Day after day

Förlåt för att jag inte skrev i går. Men jag har nog ärligt aldrig haft en sämre dag. Allt gick åt helvete. Börjar med att min alla hjärtans dag blir så jävla förstörd. Det första jag gör är att försova mig, sedan spilla ut två glas mjölk, bränna rostbrödet. Missa bussen hem i från mig, sedan missa bussen från bromma. Sen ringer Jossan och berättar att dom som skulle fixa krök till helgen inte kan göra det. Ingen kärlek alls. Sista lektionen var elevensval, men min lärare var inte här så jag åkte hem tidigare. Missar bussen från bromma, och skulle få vänta i 45 minuter. Så jag ringde Jossan och frågade vad hon gjorde, vi bestämde att jag skulle åka dit ( till blatteberg). Så jag gjorde det, för även hon var alone i går. Sen åkte vi till solna och hon köpte en tröja och en bh. Sedan kollade jag på hennes träning, Amer höll mig sällskap i telefonen. Tur det. Haha. Jaja, jag sov i allfall hos Jossan. Så gick upp as tidigt i dag. Men det kändes iallfall bra att jag var med min bästa vän.

Nu har jag gympa, men har glömt kläder så dom bad oss gå en promenad. Men jag gick till biblan istället. Måste skynda mig, ska vara tillbaka typ hel!!

I dag ska jag och familjen kankse åka till några gamla vänner som fått barn. Hoppas det blir i dag, för i morgon kan ja inte. CP helg eller? ... Allt är så jävla stört just nu.

Skriver när jag kommer hem, lovar att bjuda på ett gott humör då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0