en lektion kvar

Jaaa, bara en lektion kvar. Dagen har varit rätt så skön ändå. Och tur att vi slutar tidigt, för jag är ganska trött ändå. Fast jag somnar runt tolv så är jag så SJUKT trött när jag ska kliva upp på morgonen!

Nu har vi engelska, Thea, vet inte om ja är på humör för att umgås med henne i en hel timme. Hennes så otroligt över fejkade humör tål man inte att höra i bland alltså. Honey, daaaaaarling, baby, sweeeetieeee!!!!! BLÄÄÄ!

Måste dra nu, dom ska ha lektion här inne i biblan alltså. Hörs när jag kommer hem!

( REBECKA ÄR INTE HÄR) ..... eller jo!

Kommentarer
Postat av: ida

åh fyfan thea.
-Darling!
-Jag är inte din DAAAARLING så hitta nån annan :P

2008-02-13 @ 19:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0