fint väder iallfall

Kom just hem från Emil typ. Det var jag, Ida, Mari, Michel, Atte och Adam som var där. Vi kollade på film och åt popcorn hahaha! Kollade på nån hills blabla & instängd. Båda två är riktigt äckliga filmer, handlar typ om människor, fast typ som incest männsikor som äter andra normala människor. Ooooojjj vad bra jag är på att förklara, visst? Haha! Aja as äckliga var dom iallfall. Somnade typ iallfall runt 4 och vakna 9.
Så tog jag och Ida en buss hem runt elva.

När jag gick av bussen så såg jag hur fint väder det var, typ skit varmt, eller iallfall där solen lyser. Känns verkligen som vår, väldigt skönt.

Jag har typ lite panik ångest, vafan snart är lovet slut .. det är ju redan tordsag. Och jag har typ inte gjort mycket alls detta lov. Fast kan tänka mig att det är värre för Mickis som har utegångsförbud, men ändå.
Vet iallafall inte vad jag ska göra i kväll, blir väl att jag är med Mari och Ida. Jag lever för er!

image113
Jag och Ida den där kvällen när vi dansa och flumma loss .. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0