for the million ways you hurt me

Tjenixeeen! Är ganska nyvaken, eller nej det är jag fan inte. Men är ändå ganska seg. Vaknade fan halv tio i dag :O Alltså seriöst, så tidigt har jag inte vaknat självmant på typ 3 år?

Vi skulle åkt till Michel igår, men somvanligt så ändrade han sig i sista sekunden. Så jag Mari och Ida var hemma hos Mari en stund och flumma lite, eller mja ganska mycket. Kan lägga in nån video kanskekanskekanske.
Sen gick vi ut och skulle se om några roliga var ute, och det var helt enkelt helt dött så nej. Jag och Ida tänkte dra med elva bussen hem. Men missade den. Så vi gick hem till Mari igen, och då var det några jävla minifjortisar som kaxa, eller typ Mobb-Malin, hmm det säger ju allt eller hur? Väx upp.
Sen tog vi iallafall tolv bussen hem. Jag kom hem runt ett, för mamma sega med att hämta mig.
Somna typ halv tre.

Vet inte vad som händer idag, ska nog bara chilla ett tag nu iallfall. Vill typ på bio eller nått, vill se den där nya filmen. Som jag iofs inte änns kan namnet på, men ändå. Haha. Fast det är ju melodifestivalen ikväll, vi tänkte först ha typ tjej kväll hos Rebecka med godis och massa. Men får se hur det blir. Mari ska sova hos Andreas och så, så jaja får se.

Btw gott folk, vad händer på allahjärtansdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0