gone baby gone

Klockan 6 i gårkväll så ringer min kära vän Josefine och vill dra med mig på bio. Hennes mamma hade bio biljetter så hon bjöd oss. Tog 19.20 bussen och mötte sedan Jossan i bromma och drog sedan till sergel. Vi skulle först se Juno men biljetterna var slut, likaså med en skräckfilm vi ville se. Så det fick bli Gone baby gone, och den var faktiskt bra. Handlar om en 4 årig flicka som blir kidnappad. Så ska ett par typ poliser hitta henne och blabla. Åh vilken förmåga jag har på att berätta om filmer? Tycker ni inte det? Haha förlåt, men pallar inte skriva ner allt som hände i hela filmen. Men den är iallfall värd att se. Efter det så åkte jag och Jossan hem till henne och käka kiwi med sprutgrädde, mums ju. När hon sa att vi kunde äta det så trodde jag att hon blivit galen, liksom kiwi och sprutgrädde? Låter ju inte så smaskens, eller? Men det var gött, och sprutgrädde är så kinky så det slank ner. Sen gick vi typ och la oss, somna två typ. Vakna tolv, kolla på film, baka negerbollar (man får säga så, det stog så i receptet, jag är inte rasist). Men Jossan hellde i "lite" för mycket socker, så det smaka bara sött och knastra mellan tänderna när man åt. Haha, Sebbe och Jocke spydde typ!? Sen vid 6 åkte jag hem. Har typ ätit och suttit här. Roande!

Jag blir så besviken på dig, du vet vad jag känner för honom .. det vet du.

image40

Kommentarer
Postat av: jocke

inte allt för goda negerbollar... XD

2008-02-06 @ 19:57:04
Postat av: Lisa

HAHA, vi märkte det på dig! x'D

2008-02-06 @ 20:34:55
URL: http://llisanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0