Hemma kväll

Tillslut så blev det iallfall så att jag åkte till underbara Mikaela i går. Det vart bara hon och jag, vilket inte gjorde någonting alls iochförsig. För vi kan roa oss på egen hand vi! ;D
Vi kollade först på Day after tomorow eller vad den nu heter. Och sen på en film som gick på 4:an som hette I spindelns nät. Jag tycker att båda två är riktigt bra filmer. Fast slutet av andra filmen var seg, för vi var så pass trötta. Filmen slutatde runt 2 och vi gick och la oss. Men låg och pratade tills halv 4. Vi har mycket gemensamt du och jag gumman, så det fanns ju en hel del att snacka om. Det kändes bra att snacka ut om allt, då menar jag liksom allt mellan himmel och jord.
Vi vaknade tolv typ, gick upp och åt med resten av hennes familj. Plus nån kompis till dom, som hade två tvilling barn. Döööö söta! Sen har vi typ suttit vid datan och sen kollat på film, ni vet den där Janne långben filmen, om hans son Max, så åker dom på nån resa tillsammans. Haha jaja, vi låg iallfall och skratta en hel del. Storfot är ju bara föööör löjlig ;)
Så jaja tack för en underbar kväll/natt/dag Mikaela!<3

Kom hem för ett tag sedan, och gick typ direkt och la mig. Känner mig ganska hängig. Typ ont i halsen och sånt där, tror inte jag har feber men hoppas iallfall inte det. Har även ont i ryggen, vettefan vad jag har gjort! Men ont gör det iallfall, (haha det kan ni fråga Mikaela om, hon som har fått höra på mitt klagande).
Snart kommer nog iallfall Ida och Mari hit. Vi ska bara chilla och ta det cool. Haha! Skönt det också i bland.




image112

Mickis i morse, vid datan! Haha. <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0