hey beautiful

Hello there! Allt bra med er? Själv så är det typ toppen tror jag.

I går kväll så följde jag med Rebecka, Tomas, Jonte, Patrik, Mari och Ida och bowla, det var galet najs. Jag var ju bättre än förväntat, kom liksom trea. Fast jag körde mot Mari ida och Rebecka, vi hade en egen bana. Kul iallfall att hitta på något.

Sov hos Mari i går med Ida. Vi var typ ute och träffade A ett tag, eller ja .. ett jäääävla tag. Och fyfan vad kallt det var, det är ju typ istid på g igen. Iallafall på kvällen! Vi somnade rätt sent, eller Ida somnade som vanligt först, sedan slockna typ jag. Mari låg vaken och raderade sms, hon har typ 4500 liksom ;o HAHA. Och hon raderade bara 1000 någonting i går. Och det tog typ åååår! Vaknade runt nio för då kom Maris kusin, som är ett och ett halvt år. Han böla as mycket, så man vaknade. Men ja somnade ändå om, fats han skrek som en stucken gris. Galet, jag måste varit sjukt trött. Sen vid halv tolv kankse så gick Ida upp, hon skulle till tandläkaren. Mari och jag vaknade också då, och gick upp och åt. Sedan gick vi till konsum och köpte cola och godis, haha och mötte Ida som kom med bussen från tandläkaren. Haha. Sen kollade vi på en beck film. Och sen åkte vi typ hem jag och Ida. Och nu sitter man liksom här, kul? Haha.

Ska nog träffa Marrebarre och Idaslida i dag också, man får inte noooooooog tro mig!

Btw så har jag fått tillbaka min hosta nu, som jag redan gott med i snart ett halvår. Och nu när den precis börjat gå över så kommer den tillbaka, värre än någonsin.

Men nu, en glad nyhet. Jag har fått svar av Fryshusets musik gymnasium. Det var mitt andra val! Och dom vill att jag ska komma på en audition den 17/3 och sjunga. Närvöst eller!? Hoppas bara jag inte är sjuk då, om inte min hosta har laggt sig tills dess så är jag dödens. Jag ska få sjunga tre låtar, först Because of you - Ne-Yo sen

Through the fire - Chaka Khan. Ne-Yo's låt lär ni ju alla ha hört, men den med Chaka Khan är nog lite bortglömd. Det är en gammal goding, jag trodde inte jag hade hört den, men hade fel. Jag kände såklart igen den när jag lyssnade. Aja och sen ska man få sjunga en egen låt, som man får välja heelt själv. Vet ännu inte vilken jag ska välja, men självklart någon som jag känner mig säker på, som min röst klarar av.



 
Hittade någon Chippie på youtube som sjunger

Through the fire väldigt bra. Det där är alltså inte chaka Khan.





Sen självklart min favorit Esmee som sjunger Because of you.



Lite bilder från bowlingen. Första är på Rebecka Tomas Jonte och Patrik. Den andra är på en Mari som inte vill vara med på kort. Tredje på Rebecka, likså den fjärde bilden är på Rebecka. Femte på jonte och Tomas. Sjätte är på Ida, och sjunde på Mari. Och den sista är ett bevis på att jag ett tag där låg tvåa iallafall. I början ledde jag faktiskt, typ en omgång xD

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0