i got to move on and be who i am

Har bara slappat i dag, är rätt trött och känner mig nere.
Nu är det nästan bestämt att vi ska åka på kryssningen, måste bara prata med mam&pap först. Det kostar typ 300-400 per person, sen fick pengar. Och glöm att jag tänker ta av mina egna pengar, haha den här "resan" får dom fan pejja!

Skulle ju träffat A, men det blir nog inte så. Så vi kommer inte ses föränns på fredag typ. Känns rätt så kasst, det känns liksom .. ah typ diss. Men men .............

Undra liksom hur detta lov kommer bli asså, förutom kryssningen så känns det som om det kommer suga. Synd också att det går så jävla snabbt, tiden bara flyger i väg. Har ju tillbringat mesta tiden hittils med Mari och Ida, tur det för då har jag alltid kul. Har liksom inte hunnit träffa Rebecka än, och det är ju liksom ett måste.

Lovar att lägga in ett något roligare inlägg senare, just nu är jag inte på humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0