i want you to want me

Hade faktiskt tänkt lägga in en ganska kul video på ida från bussresan hem, la in den på youtube och den är uppladdad och sånt. Men det visade sig att man inte kan se den eller annvända den föränns den har blivit godkänd, och det är klart. Tänk om jag hade tänkt lägga upp en AS porrig video på Ida, det kan jag ju inte dela med mig till hela youtube av! Så jaja. Lägger in den senare eller i morgon.

Skoldagen flöt väl på. Det var somsagt bara jag och Mari där i dag. Men i morgon kommer Rebecka för i morgon är det Nationella prov del 2. Är inte så super taggad. Men hoppas det går bra liksom.

Slutade 14.20 i dag. Rätt najs ju. Men kom inte hem föränns 5. Okej det tar lång tid hem till mig, men inte sååå. "Förseningen" berodde på att jag och Ida hoppade av hos Mari en stund och tog en senare buss hem. Vi hann äta mackor och kräm och skratta lite. Somvanligt typ, najs med er flickor .. alltid.

Såg på gossipgirl och i huvudet på gynning i går. Och jag är så jävla nerkärad i dom två programmen, favoriterna nu asså heltklart. Gynning är en stjärna fyfan vad härlig den tjejen är. När hon kom ut från big brother huset och det där så tyckte jag att hon var lite föööör mycket. Men jag läste sedan hennes bok "Ego girl" och den är ju klockren precis som hon. Och nu tycker jag att hon har mognat till, från silikon till stilikon liksom! I kväll är det "fråga olle" och "girls of the playboy manison" på tv. Det är rätt najsiga program det med. Läste att Carl-petter, ni vet gris bonden från "bonde söker fru" och "lets dance" ska vara med i kväll. Min pöjk. Haha.

Långt inlägg sorry, hade mycket att skriva om. Btw, ni kan ju inte ha missat Kenza i metro idag? Självklart var jag inte sent ute med att ta en tidning, som jag sedan glömde hos Mari iochförsig. Men det var kul, hon är en insperation. Kenzaas.blogg.se.


Kommentarer
Postat av: jenny

vad heter den på youtube?

2008-02-08 @ 19:38:18
Postat av: Lisa

sök typ på, omogon ida lisa! eller nått. annars finns den i inälgget ovanför:)

2008-02-09 @ 13:24:39
URL: http://llisanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0