i'm falling into memories of you and things we used to do

Nej jag har inte kommit över dig .. det har jag inte!



Gårdagen, mja .. den vart väl inte så lyckad. Eller jo, från början men det slutade lite kaotiskt. Behöver inte säga så mycket mer, än att jag iallfall älskar er Mikaela och Johanna, jag finns här!

Nå väl, vad händer i dag? Det är ju fan lördag. Jag vaknade upp i dag och fick lite smått panik ångest och tänkte att det i morgon är söndag och sedan skola. Men kom sedan på att jag har lov denna vecka, och puh vilken tur. Pallar inte skolan nu liksom. Jag ska inte göra något speciellt på lovet, bara chilla och umgås med underbara vänner.Saknar faktiskt A, men han kommer ju hem på tisdag. Det suger! Men ja .. jag vet inte .. det känns .. så ... äsch glöm det!




image110
<3 My girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0