it's all for you

Är hemma, har besök av dom två töntigaste bruttorna i världen. Men inte ska jag klaga, nej nej. Det är ju ända gången jag får en chans att känna mig lite cool iallfall ju! :) 
 
Vi somnade typ 2-3 i går. Och vaknade runt 12 i dag, vi gick upp och tog sedan moppen till konsum och köpte tre stora läsk chipps och lös godis. Nyttig? Vi vet. Fast vi åt ju faktiskt frukost innan godiset, toast  .. ännu nyttigare! HAHA. Men vi är slappa och orkar inte bry oss. Det är verkligen en väldigt slapp dag. Första dagen på lovet, och jag borde inte slappa. Men känner mig liksom inte helt kry. Är nog påväg att bli sjuk. Fast får hoppas att det inte blir värre än såhär. Förkyld som fan. Har ju iallfall fått slippa feber än så länge.

Ska kanske på kryssning med Ida och Mari på ondsag-torsdag. Fett najs, får nog egen hytt då. Ska bli kul att det isåfall kanske händer något ruligt på lovet. Haha.
Vad ska ni göra på lovet? Händer det något skojj? Ni måste ju börja kommentera mer, det peppar liksom mig att vilja skriva mer ;).



Kommentarer
Postat av: meli

en en trevlig måndag och hoppas du får en bra vecka

Kramiis M

2008-02-25 @ 15:09:54
URL: http://mellikaa.blogg.se
Postat av: lovisa

ha en fortsatt trevlig måndag!

2008-02-25 @ 15:25:52
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0