it's just me against the world

Söndag igen. Jag är inte så taggad på skola i morgon heller. Allt känns så jävla hopplöst just nu. Tror Mari kommer vara hemma i morgon ändå, för hon har fått tillbaka sin feber. Och hon har mitt smink och plattång. Så jag är absolut inte alls sugen på att bege mig till skolan utan fixat hår eller någonting. Speciellt inte när det befinner sig en sådan hetinggeting där ................. hahah! Okej, nej nu ska jag vara tyst.

Men nej hörrni, förlåt för att jag bombar med inlägg. Men vafan jag har verkligen ingenting för mig. Har skiiiiiiit tråkigt, inga roliga att snacka med på msn, ingen rolig att smsa med längre, inget bra på tv. Inget kul på datan överhuvudtaget. Ska nog ta och duscha efter datan, även fast jag inte har min bästa vän hemma. Dvs plattången dåra. Jag är dessutom på mys humör, nåååååååågon kom och mys med mig snälla! Rädda mig från att dö pgr av det-var-för-längesedan-jag-mös sjukan!! Min lilla snutte katt har nog tröttnat på mig, därför han aldrig är inomhus numera. Jag lider med honom, stackarn kan inte vara lätt!! HAHA x'D Okej nu är jag för trött.

Skulle inte bangat på att hitta en viss mr.BK i sängen när jag ska gå och lägga mig! :)


Kommentarer
Postat av: ida

HAHA noo, jag tror jag vet vem snyggingen är (; oh

2008-02-10 @ 21:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0