Just like it was yesterday

Jag struntade i att gå på elevensval NO i dag. Var tvungen att åka och hämta ut min i pod som har varit på lagning, så nu har jag den här hemma. Jätte skönt att ha den tillbaka, i just like it. Ida Malin och Julia skulle ändå till Vällingby för dom skulle hem till Julia innan dansen så jag åkte med dom. Sen fick jag ju iofs åka hem själv, men det var okej .. så länge man har musik att lyssna på.

Kom hem typ halv fem. Har suttit här ett tag nu, ska ladda in lite låtar på i poden och sedan typ fixa med lite bilder. Jag har märkt att jag är ganska dålig på att lägga in bilder och sånt där här på bloggen, eller vad tycker ni? Jag brukar ju bjuda på en och annan video i bland iallfall, som tex den på Ida. Och det kommer fler sådana, tro mig ;).
Men om det är nått ni vill ha mer eller mindre av här, så får ni förfan säga till. Just let me know liksom. Allt för att behaga dom få läsarna jag har! :D Hihi.

Det är ju typ inget bra på tv i kväll, så jag får se vad jag kommer hitta på. Sitter väl här till klockan nio som vanligt, duschar, kollar tv (om det är något bra dvs).

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0