Oh baby when you talk like that, you make a woman go mad

Gårkvällen slutade med att vi åkte hem till Ida och spelade gh som dom nyligen köpt. Rätt najs, jag och Ida är väl typ lika bra, eller ska vi säga lika dåliga? ;) Medans Mari och Hampus redan kör på medium/hard ;O. Det är ju dö svårt, fingrarna liksom krullar i hop sig och jag träffar aldrig rätt på dom där plupparna. xD
Jaja, jag och Ida tröttnade iallafall på gh så vi gick och la oss i hennes rum och kollade på "Allt en tjej vill ha" den var faktiskt bra. Det är med hon som är med i "She's the man", ni vet Amanda Bynes ( Om hon nu stavas så). Och medans vi checka rulle så fortsatte Mari och Hampus att spela. Vi somnade väl inte så sent. Kanske 2.

Men vaknade dessvärre kl halv 10 i dag pgr av att Ida skulle till tandläkaren. Så jag och Mari åkte hem till mig, kolla lite på tv. Och nu har jag nyss sjussat henne till bussen. Ska nog bara slappa i dag, är ju somsagt fortfarande så jävla förkyld. Kom fram till att det måste ha varit små barnen på dagis som smittat mig med nått skit. För dom är ju som små levande parasiter. Alla har någon form av förkylning liksom. Fast när jag praoade där så gick det magsjuka. Men den har jag nog sluppit undan, tur det ju, för det finns ju inget värre än att spy.

Ska nog iallfall dra och träffa A lite senare, en snabbis. Han kommer ju hem i dag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0