oh damn

Jag är en lat jävel alltså. Jag har suttit här hela dagen, dvs sen jag skrev senast. När var det? Ett typ. Har ännu inte gjort min plikt att ringa runt till Marrrään, Idahoe eller Zaar. Måste höra hur det blir denna kväll alltså. Men får se när jag orkar flytta mitt feta ass från datan och hämta en telefon och slå numret till respektive vänner.

Förlåt alla läsare för att jag istortsätt aldrig skriver något intressant eller aldrig bjuder på något extra funny. Men jag ska bättra mig.

Måste ju passa på att säga att jag är sjukligt avundsjuk på Kenza och hennes kompis Mirre som nu sitter på ett plan påväg till Kanada där dom ska se TH! Snyft om man ändå hade den turen alltså, jag skulle verkligen inte banga på att se dom live nu alltså. Nej men själv ska man ju få vänta till April, men jag står ut, det gör jag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0