systrar i jeans

Skön kväll, har ju roat mig med både Gossipgirl och i huvudet på gynning. Sen slog ja nyss över till trean och då ser jag att filmen "systrar i jeans" går där. Jag Ida och Mari hyrde den för as länge sedan och jag har viljat se den igen ända sen dess. Älskar ju dom böckerna! Och Serena från gp goes Bridget i systrar i jeans :) Blake Lively är med i båda filmerna.

Btw så blir det ingen kryssning, alla hytter var bokade. Det suger, hela lovet kommer suga. Och det gjorde inte direkt saken bättre att jag inte träffade A i dag. Usch på allt just nu, och mest usch på min förkylning. Pallar inte!

Aja, nu ska jag stänga av datan. Funderade på att ta ett långt varmt bad, men ska nog se systrar i jeans istället.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0