taggad på konsert eller?

Jag är så jävla avundsjuk på Kenza, det finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag skulle viljat vara i hennes kläder dom här två senaste dagarna. Typ stått 10 cm i från BILL!! Hela tokio hotel!!!! Sjukt!
Nu är jag så jävla taggad på konserten i april, det går inte att förklara hur mycket jag vill att dom kommande månaderna bara ska flyga fram! Ge mig 3/4 NU förfan!!!
 
Är i skolan nu. Ska ha SO prov ... men tror ni att jag kan nått? Hmm, kan lite. Men absolut inte så mycket som jag borde ha tränat in. Det har varit så mycket dom senaste dagarna. Typiskt mig att skylla på sånt men det är sant.

I dag var Idol-Ola med på vakna med the voice. Vet att han är rätt så trött på det smeknamnet just nu, men för er retards som inte hänger med .. så kallade ja honom idol-ola! :) Så jävla söt grabben är. Får tillbaka en jävla massa minnen, var ju helt skogstokig i honom när jag var typ 13. Hahaha! Det var tider det. Men han är ju fan en av sveriges snyggaste killar iallfall, helt klart. Han och Björn Gustafsson, två blonda killar med dialekt. Där har ni vad jag tänder på! ;) Haha inte i vanliga fall, men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0