"the bitch is back" ..

.. som mr.Z säger det. Haha!
Men ja, som Mari skrev. Jag har inte gått och dött eller något liknande. Utan jag lever och mår bättre än någonsin tror jag. Det var helt enkelt så att mitt internet pajjade, helt utan förvarning. Och man märker inte hur jävla besatt man är av det, föränns det helt plötsligt bara är borta. Den här veckan och varit skit jobbig, och jag har saknar bloggen skit mycket måste jag ju erkänna.

Jag har somsagt praoat på dagis denna vecka. Och hela min mobil är fylld med bilder och videos på dom små liven. Jag ska inte vara snål, utan självklart så ska jag lägga upp en hel del saker på bloggen. Ni ska få se vilka underbara små småttingar jag har umgåtts med den här veckan. Och jag kommer sakna dom som faen!

Och självklart så ska jag skriva mer än vanligt dom kommande dagarna, för att gott göra er.








Så, lite bilder liksom! Alltid najs eller hur? Dom första 7 är fårn förra helgen, typ lördagen tror jag. Då jag först skulle ha hänkat med Micksi och Censur till sbn, men det blev inte så, för jag insåg att jag inte skulle hinna. Så jag drog till Mari, kolla melodifestivalen med Idahoe& Zaar!:) Rätt najs liksom. Jag och Ida sov där.

Resten av bilderna är från dagis, alla underbara ungar. ÅH! Dom första två är på Alvin. Sen några på Isabelle, världens sötaste right? Hon älskade min mobil, och skulle fota allt. Sen en på Alvin igen, och en på Embla och målar. Sen en bild på Alvin, Isabelle, Thea och Lucas, sen på Razmus, sen en bild på en trött Johan och en trött Lina. Och sen på Johan, världens goaste unge ... han och Isabelle goes <3 Lisa! :) Kan lägga in lite videos sen också, haha! Rörigt inlägg, maybee! Sorry i såfall.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0