Trouble Tisdag

Sitter här hemma helt själv. Mamma och pappa är hos veterinären med voffsen, han spyr blod och har över 40 graders feber :/ Lilla bubben. Många veterinär besök på senaste tiden, i går var vi ju där med min kissekatt. Stammisar snart? Får bara hoppas att det går bra med Trams (hunden) min lilla älskling, att han blir bra igen.

Skolan i dag dåra, nationella prov i svenska. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det där. Det gick faktikst bra för min del. Det var fan inte så svårt. Men uppsatts grejen på torsdag kan nog vara lite klurigare.
Sen är det knas, för vi kankse kommer få göra om provet. Alla nior i rws. Pgr av att någon efterbliven jävel i min klass snodde med sig ett sånt där häfte i går, efter att vi hade gått igenom det. Och det är typ ganska allvarligt, för man får verkligen inte läsa det utanför skolan. Får bara ha läst det i tre timmar innan provet, dvs tre lektioner. Så pgr av detta så kommer vi nog få göra om provet. Om dom inte lämnade tillbaka häftet innan dagens slut. Men antar att dom inte har gjort det. Så JIPPI. NAT! Blir så jävla lack. Hade även möte med våran syv konsulent, har bestämt en del gymnasium nu.

Det gör mig glad över att tänka på att det är Gossipgirl och I huvudet på Gynning i kväll. Att bara lägga sig framför tven och slappa, och inte tänka på alla jävla problem. Den här månaden har verkligen innehållit problem, även slutet av Januari. Jobbigt! Hoppas att det kommer bättre tider snart, jag väntar.

Skriver kanske senare, hade så gött. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0