when you left i lost a part of me

Haha ja, åkte somsagt med Ida Mari och Rebecka till solna, till sexaffären Ooups! Och jag som alltid har trott att namnet var Uggs x'D Men hur dum kan man vara liksom, om jag tänker efter så är Uggs ett gabska otippat namn på en sådan affär, jag är ju liiiiite köprd i huvudet asså. Aja, det fanns en helt del najsiga saker där iallfall.

Sedan åkte vi hem och nu sitter jag här, ska nog ta 20 äver åtta bussen iväg tror jag. Vet inte vad som händer i kväll, men pallar bara inte att vara hemma.

Om det är någon som undrar varför jag typ dissar bilddagboken nu, så är det för att jag inte pallar med att den laggar 24/7. Det är ju något seriöst fel, skiit jobbigt. Usch!!! Jag får typ damp på sånt där ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0