with you i was happy

Det var folksam bollen i går. Jag, Mari och ida drog dit. Träffa en jävla massa folk där .. bland annat Jossan och Hedwig! Det var väl trevligt, lite väl övertaggat kanske? Folksam fyllan, WOHO .. haha nej men det var kul.
Åkte hem med två bussen. Och vaknade runt två i dag. Vet inte riktigt vad kvällen har att erbjuda, vill hitta på nått kul. Vafan snart är helgen över.

Det känns skit att det var så pass stelt mellan oss, som om vi aldrig änns pratat tidigare. Jag trivdes med dig och jag trodde aldrig att det skulle bli såhär efter allt, det vart en ändå som en liten suprise. Även fast inget med kärleken kan förvåna mig längre, trodde jag.

image39

Lisa Nilsson, face the truth. You are not worth him.

Kommentarer
Postat av: heeemlig beundrare som börjar på i xD

lisa nilsson face the truth. He are not worth you.

2008-02-02 @ 17:50:50
Postat av: lisa älskar

sötnos idahoe!

2008-02-03 @ 19:50:03
URL: http://llisanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0