bad day

Som jag nämnde i mitt tidigare inlägg så skulle jag dra och kolla på Paddes och Filips match. Men bussen kom aldrig så jag kom liksom ingen vart. Fan vad jag lackade, jävla cp bussar. Dom håller aldrig tiderna.
Därför är ja på ur dåligt humör, typ super trött. Vi somnade typ sju i morse? Och gick upp tolv typ. När jag kom hem, efter ett misslyckat försök att åka och kolla på matchen, så gick jag och la mig i sängen och kollade på one three hill. Och seriöst, det finns inget bättre program. I love it.
Men nu ska jag iallafall fortsätta att slappa vid tven, ska se Victoria Secret fashion show :) Ska bli najs.
Skriver nog nästa inlägg i morgon, eller om jag har super mega boring i kväll så skriver jag då.
Love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0