borde det vara tillåtet med en självmords guide?

Jag och några kompisar sitter i datasalen, våran uppgift är att hitta fakta om mentalsjukdomar. Vi hittade kanske inte riktigt det vi sökte, vi hittade en sida där det finns alla knep och tips till hur man tar självmord. "Svenska Självmords guiden" heter den. Dom lär en allt i från hur man lättast knyter en knut på snaran man ska hänga sig i, till att skriva dom högsta platserna i sverige! Helt sjukt faktiskt! Att sidan inte har blivit nerstängd för länge sen är ju helt sjukt .. haha. Det är en sida som alla kan besöka liksom, barn som vuxna!

Skriver mer när jag kommer hem ..
Och ja, som ni kanske har förstått så sitter jag i SKOLAN .. usch och fy. Det är hemskt, kan bara medela att jag verkligen inte har längtat tillbaka. Döda mig, vill inte vara här. Juste nu finns det ju en självmords guide, woho där finns det ju lite tips!  DRIIIIIIIIV .. :)

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0