Britney Spears stoned

I dag stannade jag hemma från skolan. Har inte sovit ut på över två veckor, så jag pallade inte. Men ska självklart ge mig i väg i morgon. Har alltså bara i stortsätt sovit i dag.
Och det märks verkligen att man har varit borta i ett par dagar nu. För jag har mått så bra, bara umgåtts med vänner och haft kul. Men direkt när man kommer hem så ploppar alla problem upp som när man poppar popcorn. Det känns skit och jag är väldigt nere just nu.

Just nu längtar jag bara till helgen, vill träffa min Josefine om hon har lust med det. Jag saknar verkligen dig gumman, något så grymt mycket. Om jag kunde så skulle jag vilja vara med dig 24/7, jag får inte nog. Bästa kompis genom allt!




It's just sad ..

Kommentarer
Postat av: moa

vem är det på filmen ;p ?

2008-01-29 @ 08:11:50
Postat av: lisa

det är britney som är helt nerdrågad typ. :P

2008-01-29 @ 08:34:11
URL: http://llisanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0