can we bring yesterday back around?

Slutade typ halv två i dag! Till och med tidigare än vad jag hade gissat på, det var urskönt faktiskt. Var hemma innan fyra, och det är ovanligt för mig. Det kom några elever från olika gymnasie skolor och hälsa på i dag, dom hade ett varsit föredrag om just den skolan dom kom från. Det var från hässelby gymn. scen skolan, och blackeberg. Jag är sedan innan intresserad av hässelby's gymn, med media inriktning alltså. Det värkade bra. Men ska fortsätta kolla runt, finns mycket som inrtressrar mig. Är ju typ bara två veckor kvar till valet iofs. Shit, press!

Har inte gjort så mycket annat än att kolla på tv i dag, sen jag kom hem alltså. Och nu sitter jag här. Latar mig som ett fetto. Usch får typ ångest. Vill ha heelg. I morgon är det torsdag och vi har elevensval, minns ni att jag har berättat i ett tidigare inlägg att jag valde musik/dans för att jag vill ha mer musik lektioner. Självklart har jävla fitt Michael, (ursäkta språket) satt in mig på extra NO. Jag hatar honom så grovt mycket. Må människan brinna i helvetet vafan! Så det blir ingen musik för min del. Byebye music, hello NO!



Det stör mig att du inte finns här längre, allt är så krångligt och det suger att det ska bli så. Men jag saknar din närhet och det känns som att jag behöver dig och ditt söta leénde. Jag vet inte vad jag gjorde fel, men antagligen så duger jag inte. Det förvånad mig inte, för du är värd den bästa och det är absolut inte jag. Utåt så är jag glad, men ingen vet hur svart min insida är. Och det är nog bäst så .. jag börjar ge upp hoppet om allt detta nu. No matter what, i miss you baby.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0