don't hate on me

Försov mig i dag, skulle gått upp halv sju så att jag skulle hunnit duscha också. Men vaknade halv åtta, så bestämde mig för att ta bussen som går tio. Fick gå dit, och ser bussen åka precis när jag kommer fram. Så fick knalla hem hela vägen igen, tänkte att det inte var någon ide att åka till skolan eftersom vi slutade 12 i dag. Så jag gick och la mig men blev sedan väckt av Rebecka när hon ringde runt 12 nångång. Då gick jag upp och gjorde fruskost, sen har jag suttit här en stund.
Ska snart gå ner och duscha, och ta ut vovven på en tur. Och sedan ta nån buss vid fyra. Ska ju vara i skolan vid 5 igen, som jag nämnde innan så är det öppethus i dag. Slutar vid åtta och drar sedan till älsklings Joss.

Nej nu ska jag duscha, skriver senare innan jag drar tror jag. Annars skriver jag när jag kommer till Jossan i kväll.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0