elin kling at vakna med the voice

Just nu sitter jag hemma, och kollar på vakna med the voice. Där Elin Kling är gäst. Hon är verkligen en väldigt inspirerande och vacker kvinna. Ska nog börja läsa hennes modeblogg lite mer regelbundet än innan.

Stannade alltså hemma idag med, min hosta går verkligen aldrig över. Jag har varit hos doktorn två gånger, och har fått en väldigt stark hostmedicin som ska funka. Men jag tycker ärligt att den inte hjälper. Jag hostar ju typ tills jag inte får nån luft. Galet.

Små pratade lite med min kära vän Josefine på sms här på morgonen också, Vi bestämde oss för att ses nån dag i helgen iallfall, hon ska ju vara med Sebbe också. Men somsagt så saknar jag dig Josy, så det ska bli mys att träffa dig. Du är lycka!

Nått som gör mig på bra humör är att det är  i huvdet på Gynning i kväll. Det ser jag verkligen fram emot, Carolina Gynning lyser, och gör en glad. Sen är det även premiär för Gossip Girl i kväll också. Eller är det premiär? Jag hänger liksom inte med riktigt. Har premiären redan varit kanske? Har bestämt mig för att se det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0