eye of the tiger

Just nu sitter jag hemma hos Ida, och är osocial medans Marräään och Idahoe sjunger singstar, och låten just nu är "eye of the tiger", den är hyffsat bra faktiskt. Speciellt när Mari och Ida sjunger, dom är ju mega bra? ;O Eller?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, kommer inte på nått speciellt. Jag är iallafall as trött. Vi sov hos Padde i går. Och jag somnade antagligen sist typ. Först vare Ida, (och fan vad bruden kan snarka) sen somnade nog Padde och Mari typ samtidigt, sedan Filip. Och där låg jag typ klarvaken och tänkte på vilka tröttgökar till kompisar man har liksom. Men tillslut måste jag iallafall ha somnat, för vid 7 typ så vaknade jag av att både Padde Ida och Filip snarka! Herregud, jag trodde jag skulle dö. Men somna iallafall om och vaknade vid 12 igen. Och alla sov såklart, så där låg jag åter igen helt ensam och pigg som fan. Kvart över så vaknade typ halft Mari sedan Filip .. och sen så vaknade väl typ Ida och Padde nån gång efter. Spännande att höra om när alla vakna och somna va? Gaaaalet, HAHA. Nat.

Vad händer i kväll? Iiiiiingen aning, vi är så pass trötta och orkar absolut inte att vara ute och vara social med massa folk .. så det blir väl chill kväll. Inte med Padde och Filip den här gången, för dom ska ut tror jag.
Misslyckad lörag? Men JA.

Skriver väl senare kanske ..  puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0