home sweet home

Yes man! Nu är jag hemma, efter fyra underbara dagar i Branäs. Det har verkligen varit skit kul.
Har inte sån stor lust till att skriva ett värsta långt inlägg nu. Jag kankse skriver i morgon om hur det var och så. Kom hem för nån timme sen, lite mer kankse. Och direkt så stöter man på problem. Japp nu är man tillbaka till vardagen igen då, det märks. Jag kommer sakna dom här fyra dagarna i Branäs, när man bara kunde umgås med vänner och bara mysa och vara borta från allt ett tag, det behövdes som fan. Men nu kör skolan igång igen. Jag har inte saknat det, inte någonstans. Vill bara booooooooooooooooooooooooort. Nu ska jag duscha, sen sova. Bjuder på två bilder från Branäs. kommer lägga in flera sen.

Love <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0