i don't need youre lies

Jag och R gick på NO:n .. och fyfan vad jag ångrade det. Jag tjata ju hela tiden om att det skulle suuuuuuuga, men R gav inte med sig, hon skulle verkligen ha in mig i det rummet och få mig att lida. Det var vi två och en pluggis till, ( inget illa menat med en pluggis, det ska man ju vara?) men hursomhelst så var vi tre pers? Alla andra var smarta nog att dra innan det börja.
Så där fick vi sitta och svara på frågor om atomer och skit typ i två timmar? :O Nej drev, vi fick gå tidigare som tur var. Annars hade det varit självmord på g asså.

Kom hem runt 6 i dag. Åt, kolla tv och sen satte jag mig här. Nån som vet om det är något underhållande på tv i kväll?
Jag gillar tisdagar och onsdagar.
Tisdag: I huvudet på Gynning och GossipGirl.
Onsdag: Top model?  Fråga Olle och Girls of the playboy manison.
Men torsdag då? Vad är det för najs på tv i kväll?

I morgon är det fredaaag, lala jag är lycklig. Ska typ in till stan, och sen sola med Rebecka, Mari ska säkert också med om hon är frisk, dvs ingen feber.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0