i miss you, best friend

Fan vad allt känns skit just nu, ingenting är som jag vill att det ska vara. Jag går runt och oroar mig och kan inte koncentrera mig på verkligheten. Eftersom jag önskar att min dröm är min verklighet, när sanningen i sjävlavärket är att det är min mardröm som har bestämt sig för att vara det jag lever i just nu. Jag tror alla har känt samma känsla, av att bara vilja lämna allt. Jag vill bara bort från allt skit .. för gud har besämt sig för att göra den här perioden av mitt liv till ett rent helvete. Och sen förväntar han sig att man ska gå i krykan och skit, dream on.

Jag har tur som har vänner som stöttar, för utan dom så hade jag nog gett upp för längesen. Men någon jag saknar är dig Josefine Lövhammar bystedt, kom och gör så att solen skiner. För det är du allra bäst på, du får mitt liv att lysa.


Tillsammans är vi bäst, och det vet du .. i miss you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0