idag är lisa en glad lisa

Jamen faktiskt, jag har varit på ett rackarns bra humor hela dagen. Ovanligt typ, det brukar gå i som små vågor, upp och ner liksom. Ena timmen as glad, andra timmen surast i världen. Folk har liksom gjort mig glad i dag.

Har inte gjort så mycket under dagen, bara tagit det lungt. Försöker vänja mig med den nya mobilen, går väl hyffsat. I morgon är det skola, och jag ser verkligen inte fram emot det. Längtar bara tills på torsdag när jag drar till branäs med dom bästa tjejerna i världen. Kommer ju inte skriva så mycket under dom dagarna, åker torsdag och kommer hem söndag. Men skriver ju när jag kommer hem, om jag överlever det vill säga. Kommer säkert trilla och dö. Senast jag åkte skidor var typ i 6:an ;O ojoj, illa Lisa!

Nu ska jag fortsätta och kolla på one three hill, jag är beroende. Skulle göra vad som helst för att leva med karaktärerna i den serien. Jag hade ju paxat Lucas Scott (Chad Michael Murray) på dirr asså! Heting geting.



Baby's, nu är det bara 74 dagar kvar tills jag ser er live.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0