illa lisa, illa

Ja, mycket illa. Kommer inte gå till skolan i dag, pgr av försovning och min jävla hosta. Det blir inte bättre. Och ryggvärken som hade försvunnit ett tag har nu kommit tillbaka, och ont som fan gör det. För ett till två år sedan så opererade jag mitt knä, det var en skada jag fick när jag spelade innebandy. Och ni har den skadan kommit tillbaka, s å jag kan knappt gå heller. Kan berätta mer om det där sen, det är ganska invecklat. Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova en timme eller två, måste ju till skolan i morgon. Möte om skidresan och sånt skit. Det är ju liksom det jag är orolig över, mitt knä och den där jävla skidresan. För om mitt knä börjar dampa nu så kommer jag aldrig kunna åka i väg och åka skdor .. resan kostade ändå typ 2.300 typ, så det känns så onödigt. Och jag villvillvill verkligen med, fyfan vad kul vi kommer ha det.

Aja jag skriver sen när jag vaknar, om jag kommer åt datan. Mamma sa att detta skulle vara en datafri dag, vi får väl se hur det blir!





Du är typ sötast i världen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0