i'm v.i.p

Kom hem för nån timme sen .. slutade egentligen typ halv fyra i dag. Men jag, Mari och Rebecka drog tio över två. Vi hade drama sista lektionen, det har vi i 1 och en halv timme .. men vi får ju liksom inte änns betyg i skiten!? PALLA. Har en ganska dålig dag i dag även fast jag vaknade på ett underbart sätt. Drömde att det var den 3/4, och att jag var på th konserten. Haha, jag stog sjua i kön ;O och det var typ as många där. Efter mig stog Izabelle, haha! Iallafall så var det insläpp men precis innan så skulle dom ropa upp tre namn som vunnit vip, så hör jag nån säga "Lisaaaa .. Lisa? LISA!?" Det var ju självklart pappa som skulle väcka mig. Men jag trodde jag hade vunnit vip, så jag avförde värsta glädje skriket, typ " JAAAA!:D". Pappa måste ha blivit ganska förbluffad, med tanke på hur otrevlig jag brukar låta varje morgon .. haha.

Ska äta nu, skriver seeeen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0