ingen dör oskuld, livet knullar oss alla right?

Har just ätit, eller det var ett tag sen iofs. Efter det kollade jag på 2 1/2 men. Haha det har typ blivit ett av mina nya favorit program, nu när inte Sex and the city visas på kvällarna längre, så brukar jag roa mig med 2 1/2 men. Mår lite bättre nu, fysiskt sätt iallfall. knät har fortfarande damp, ryggen och hostan med. Men jag orkar inte bry mig, det finns att saker att oroa sig för, helt klart.
Ska till skolan i morgon, även om ja är skittrött och mår dåligt så skiter jag i det. Jag saknar Rebecka och Mari, även fast det bara var en dag sedan jag såg dom sist. Men så är det när man lever för sina vänner.
Längtar till helgen som fan, skolan kan ta sig just nu. Oooooorkar inte med den skiten. Men som tur är så är vi lediga på fredag, lalala. I'm happy. Vet inte vad helgen har att bjuda på, hade mina förhoppningar men tror inte det blir så. Men ska iallfall träffa Jossan nån dag, det har jag bestämt.

En sak som gör mig lite glad, är att det är premiär för Carolina Gynnings nya program i kväll .. " I huvudet på Gynning " , jag är skitglad för finns det någon härligare person än självaste Carolina gynning? Nej. I kväll ska hon testa på att vara mamma till 8 ungar, haha x') Oj så jag kommer skratta. Men ett gott skratt förlänger livet, eller hur? Inte för att jag vill ha en förlängning på mitt liv just nu, men iallafall.

Videon är från några klipp ur programet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0