jag är nästan kär

Förlåt så mycket för att jag dissat dom senaste dagarna. Men jag har faktiskt inte haft tid att skriva.

Torsdag: Det var öppethus i skolan, som sög .. asså verkligen sööööög! Som alltid dåra. Efter det åkte jag med Mari till allhallen och kolla på hockeymatch, Padde, Filip och Linnea var även där. Sen tog jag en buss runt nio till ekerö c för att möta Jossan som hade haft bandyträning. Sen åkte vi hem till henne. Spelade Wii och åt tacos, somnade runt 2. Måste ju erkänna att jag faktiskt trivs där. Det är en mysigt, fräsch, och framförallt modern lägenhet. Iochförsig väldigt liten, men det funkar. Jag ska ge det en chans, även fast jag kommer sakna huset i ölsta.

Fredag:
Gick upp runt 6.40, (även fast jag var ledig) men Jossan skulle ju till skolan. Åkte till stenhamra, där mötte jag Mari. Även hon hade gått upp tidigt, för hon hade sovit hos Padde och han hade ju även han skola. Vi gick hem till henne, keka godis och sov lite. Missade bussen vid elva, så tog en buss vid halv ett istället hem till mig. Fick gå ASLÅNGT i regn och blås. Kom hem och hade typ en halvtimme på mig att duscha och göra i ordning mig innan bussen till stan skulle avgå. Haha hann bara klä på mig efter jag duschat, fick fixa resten hemma hos Mari. Sen åkte iallafall jag Mari och Ida in till staden. Rebecka, Linda, Fredrik och Tomas hoppade även på bussen, vi mötte upp dom senare. Sen gick vi runt och kollade på kläder, åt och sånt. Jag köpte smink, underkläder och en tröja. Haha vi hade fett kul, våran humor äger och jag trivs i erat sällskap. Vid 6 började bion, vi såg National Treasure 2, fett bra fan. Älskar dom två filmerna.

Efter det åkte vi hem, vid elva mötte vi upp Padde och Filip, jag och Mari sov där.

Lördag: Åkte hem runt halv elva. Tjatade på pappa i typ en halvtimme om att vi skulle åka och kolla på nymobil åt mig. Han gav tillslut med sig. Och jag hittade en ny bebis, LG Shine fick det bli. As snygg. Fast jag vet inte riktigt om den tilltalar mig. Jag är liksom, nästan kär. Jag har faktiskt väldigt svårt att bli kär, men lätt att börja tycka om någon/något. Så i detta fall tycker jag just nu om min nya mobil, får se om jag blir kär liksom. Måste komma över min största kärlek först, min gamla walkman. För er som inte vet hur LG Shine ser ut, så kan jag lägga in en bild lite längre ner. På kvällen åkte jag hem till Mari, Ida var också där. Sen gick vi ut träffade lite folk. Haha kul kväll faktiskt. Ida följde med mig hem och vi kollade tv och snacka, hon är najs den bruden asså. Sköning.

Söndag:
Körde typ Ida till bussen för en timme sedan. Vi vaknade vid tio, as tidigt jag vet. Käkade frulle, och sen typ bara chilla. Det är fan fett fint väder ute. Vet inte vad jag ska hitta på i dag, blir förmodligen bara hemma. Men ja ..

Skriver lite senare .. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du den ljusa?

2008-01-27 @ 21:44:59
URL: http://hannonie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0