lång dag

Sitter just nu på en spanska lektion. Jag har ju vanligtvis franska. Men har lyckats lura i spanska läraren att jag bara ska skriva ut lite franska saker, så här sitter jag med Rebecka nere i datarummet. Det har bara varit jag och R i skolan idag. Mari var hemma, hon hade 37 graders feber. Då tänker alla, 37 grader? Det är ju normalt. Och yes det är det, men Mari söt som hon är påstår att hon är en väldigt kall person, så när hon har 37 så är det absolut feber. Haha gullunge.

Efter denna lektion så är det elevensval, NO. Funderar på att skita i det, men Rebecka lär ju lacka då .. haha.

Vill hem och chilla. I morgon är det fredag, fyyyfan vad skönt seriöst. Ska nog bara ta det chill denna helg. Träffa lite vänner, men inte hitta på nått specc tror jag. Skriver lite mer när jag kommer hem. Ska lägga in lite bilder och kanske filmer. Det är ju alltid kul eller hur? Hihi.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0