lisa är uttråkad

Yes, jag har skit tråkigt. Vad ska jag göra? Just nu sitter jag på msn, pa, blogg.se, bilddagboken.se, youtube, th forum .. och det är inget som tilltalar mig. Eller jo, youtube och th forum .. för th gör mig alltid glad. Men jag är iallafall uttråkad.

Jag var inte i skolan i dag, vaknade nämligen med feber. Känns ganska kasst att vara sjuk andra dagen i skolan efter jullovet såhär. Men jag kan inte göra något åt saken. Har ju somsagt varit sjuk i snart 5 veckor, iallfall med den här förbaskade jävla hostan. Vi har som tur är bara tema vecka just nu, eller ja tills i morgon iallafall. Så jag missar inget viktigt skolarbete eller nått sånt. Men mamma och pappa var iallfall och hämtade ut min medicin i dag, det är typ host medicin men en väldigt stark än. Skulle hämtat ut den för längesen, men när pappa skulle göra det så hade sjukhuset glömt att skicka reseptet till apoteket, så det vart ingen medicin för mig. Men nu äntligen har ja fått den, och hoppas att hostan vill ge med sig snart. På hemvägen så köpte mammsen och pappsen med sig nån jävla thaimat från nån thairesturang. Och hur glad blev lilla Lisa? Lite glad? NEJ! Mellan glad? NEJ! Jätte glad? NEJNEJ, och åter NEJ! Jag tycker ju förfan inte om sånt där, och det vet dom. Så jag lackade lite. Har ju aldrig tyckt om jävla kinaris och typ soija (eller vafan det heter) .. och jag vettefan varför dom helt plötsligt fick för sig att jag börjat tycka om det? Fick steka ägg och ha på macka istället, lite gott. Men inte mycket. Känndes fettigt och onyttigt för den delen med. Så, ja en misslyckad middag med andra ord.

Annars har jag inte gjort så mycket i dag, typ sovit lite, kollat tv, och typ hostat. Kul va? Eller jag har kollat på Zimmer 483 dvden också, då vart sura jag, en glad jag för typ en stund. Bara en liten stund ..
Långt inlägg? Ni får stå ut, jag har inget bättre för mig än att sitta här och skriva ut mina känslor. HAHA.

I morgon är det fredag, galet skönt. Heeeelg liksom .. vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen, men hoppas på att få träffa Filip något:) Padde och Mari också såklart, men ja! Haha (a).





I love you ..  Tom's tröja är ju typ skönast ever? Och Bill's blick är värd att dö för ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0