my nightmare is reality

Varför händer allt skit mig? Varför har jag en sån jävla fucking otur med allt. Gud har något emot mig, heltklart asså. Kanske för att jag inte är troende? Vem vet. Cp.
Men det här är bara så jävla äckligt, så skabbigt .. DU är äcklig somfan. Och jag ångrar varje sekund tillsammans med dig ditt äckliga missfoster.

Dagen har förövrigt varit jävligt seg. Tur att jag har Mari och Rebecka vid min sida. Vi genom allt, helt ärligt så hade jag inte klarat mig utan er, och Ida såklart. Ni är mitt liv, det jag lever för. Utan er vore jag helt tom, och mitt liv vore värdelöst. Det är sanning.

Har haft en del jobbiga lektioner. Jag förstår mig verkligen inte på det där med att vi har drama i en och en halv timme, när vi inte änns får betyg i det. Det är ju typ inte änns kul.
Valde dessutom elevensval i dag också, valde Musik/dans. Dans är väl typ kanske inte riktigt jag? Eftersom jag ser ut som en galen åsna när jag dansar, HAHA. Men jag gör allt för att få mer musik lektioner. Lycka.

Btw, vad tycker ni om min nya design på bloggen? Nöjda?


Ida bimer & Mari Aanerud
Minns ni sommaren 06? Bästa någonsin.

Kommentarer
Postat av: Mari

står alltid här vid din sida lisa:D ahaha ja började ju nästan grina oxå:S heeeemsk han är de äcklet! AS FIN SIDA

2008-01-21 @ 21:15:08
Postat av: Anonym

Villken bra blogg du har :)

2008-01-30 @ 23:17:45
URL: http://louiiiiize.blogg.se
Postat av: lisa

tack så jätte mycket:)

2008-01-31 @ 10:35:23
URL: http://llisanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0