nyår - "dagen efter" - film mys - 3/1 08

NYÅR:
"Tack för ett jävla bra nyår! Det kunde inte ha blivit bättre.
Tack Mickis, Jossan, Padde, Johanna, Joppe, Frida, Jennifer, Jessica, Michel, Amer, Sebbe, Filip, Mari, Rebecka, Ida .. Haha palla skriva upp alla. Men tack till alla jag träffade vid tolvslaget på kullen, underbaaaaaaart! :) Och utan Michel's hjälp så hade inte änns jag och Jossan kommit fram till kullen tills tolvslaget så han borde få priiiis eller nått! :)" 

När jag skulle skriva om nyår på bilddagboken så beskrev jag det så och därför kan ja nog inte beskriva det annurlunda här. Men det stämmer som fan. Det var skit kul och hade nog heller inte kunnat bli mycket roligare. Tack Mickis och Jossan .. <3

"DAGEN EFTER":
Hmm, ja det är exakt så jag kallar det. "Dagen efter", ni vet när huvudvärken dunkar så att det känns som att hela huvudet typ ska sprängas och när hela kroppen värker. Men det är smällar man får ta, right?
Iallafall så hade varken jag eller Mari lust att hitta på något aktivt, så vi bestämde oss för att keka på grillen sedan åka hem till mig och kolla på film och äta godis i stora lass. Och det gjorde vi. Det var skönt, även fast min hosta och ryggsmärta hade blivit ännu värre än innan. Men jag klarar mig typ .. eller inte. Som jag har sagt till Mari, det här blir nog min död. Det känns så iallafall.
Vi satte oss sedan på datan till tre typ. Sen gick vi och kollade på tv och prata tills kl 4 typ? Sen somna vi.


FILM MYS:
Jag och Mari vaknade inte föränns kl kvart över tre. Och åkte i stortsätt direkt hem till henne. Vi fick sjuss av min pappa. Vi åkte förbi Rebecka och hämta min platt tång och skit, och sen typ åt vu "frukost" och typ kolla film. Vid fem gick vi upp till konsum och köpte cola och goodis, kollade på simpsons the movie typ 2 gånger. En gång på svenska och en på engelska. Haha.
Sen vid halv nio, nio så hoppa ja in i duchen och vi gjorde i ordning oss. Vid tio mötte vi Filip och Padde, dom sötnosarna. Vi gick hem till Padde och rökte vattenpipa och kollade på film i hans lilla stuga. Eller ja, dom rökte vattenpipa .. jag kunde inte för jag kände att ja skulel börja hosta ännu mera i såfall. Min hals är ju heelt körd.
Vi kollade på "Motorsågs masaken". Visst den är både bra och läskig, men efter att ha sätt den typ tjugotusen gånger så blir den uttjatad. Men Filip var skiträdd, HAHA!
Vid typ ett, halv två så gick vi hem. Typ drack cola och kollade på tv. ( Är man med Mari, så dricker man cola runt 3-4 gånger om dagen, så ni vet)
Vid fyra ringde Filip mig och Mari låg och messa med Padde. Pratade väl typ till halv sex, eller tjugo i sex. Så jag och Mari somnade inte föränns typ kvart över sex.

3/1 08:
Vi vaknade vid elva, eller vi blev väkta vid elva. För Mari skulle på innebandycup. Min buss gick 27 över 11. När jag kom hem så typ satte jag mig här, och sen har ja typ kollat på tv resten av dagen. Ska snart hoppa in i duschen. Ska ta 21.29 bussen till Padde. Vi ska typ kolla film och skit i dag igen, inget mig emot! Mihi.
Idag kommer även Ida hem, hon har varit i dalarna och åkt skidor. Den underbaringen!

Jaja, nej nu måste jag rappa på lite.
Blev ett ganska långt inlägg, men so what.
Skriver i morgon, pöööööööööösss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0