Sexy sexy

Just nu sitter jag här vid datan och chillar galet liksom, har inte så mycket bättre för mig. Mamma och pappa är och handlar. Sen ska jag typ äta, duscha och sedan dra i väg med 19.29 bussen till Padde, med Mari och Filip. Är det någon som är förvånad?;) Haha inte jag iallafall. Men vi trivs väl i deras sällskap antar jag. Det blir väl filmmys.

Sov typ till ett i dag. Vaknade med ont i halsen och mega ont i magen, inte så jätte mys om ja själv får uttrycka mig om den saken.
Har inte mycket att skriva, för jag har typ gjort naaaaaada i dag liksom. Saknar Jossan, det är en sak som är säker. Hon flyttar den 11/1, och det kommer bli så mycket som förändras.

Nej nu ska jag nog gå och kolla lite på zimmer 483 dvden ;)
Byebyeeeee!

image22
Och vem tackar nej till en het Bill Kaulitz på semester? innnttteeeee jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0