someone come and rescue me

Yes, för nu har jag verkligen "söndags-ångest" och fyfan vad jag hatar det. Hatar verkligen söndagar .. vad är dom bra för? Bara onödigt, för det enda en söndag gör är att påminna en om att man har ännu en jobbig skoldag som väntar dagen efter. Ångesten liksom sprider sig över hela kroppen, man blir seg och det enda man gör är att äta kolla på tv och sitta vid datan. Och det är exakt det jag har gjort i dag såklart. Vaknade runt halv tolv, men låg kvar till tolv. Gick upp gjorde en god frukost, dvs varm choklad och macka, fullkornsbröd faktiskt. Jag brukar vanligtvis hata det, men det här är det ända nyttiga brödet jag tycker om. Sen kollade jag på tv, läste även klick som jag inte har haft tid att läsa i helgen.
Och fick då reda på Britneys senaste kollaps, hon hade haft en dag med sina två barn Jayden James och Sean Preston. Självklart var en övervakare med också, eftersom en tidigare dom har beslutat sig för att hon inte får träffa sina två söner annars. Men när Kevins advokat skulle hämta barnen hos Brittan så hade hon först låst ut övervakaren och sedan tagit dom två pojkarna och låst in sig på toaletten och skrikit massa som att hon vill dö och sånt. Det slutatde med att både poliser och brandmän fick slå in dörren till badrummet och Britney åkte till sjukhuset. Seriöst lilla gumman hur ska detta sluta? För nu vet jag inte längre, jag har alltid trott på att det skulle fixa sig. Men nu tvekar jag. Jag hade hoppats på att 2008 skulle vara en ny chans för Britney, att hon skulle börja om och skärpa till sig. Men hon har börjat 08 exakt likadant som hon avslutade 07.

Jaja nog snackat om Britney. Ni kan ju inte ha missat min nya design på bloggen iallafall! Vad tycks? Jag hade många olika snygga val att välja mellan. Men fick hjälp av alla underbara kisar på bilddagboken, och om majoriteten får välja så vann denna. Så då tänker jag ha den för ett tag, allt för att behaga er you know ;) Så tack för hjälpen med att välja, men ett speciellt tack till Ulrika som hjälpte mig att fixa allt, http://uulrikas.blogg.se/. Så nu har ja även gjort lite reklam för hennes blogg. Haha gud vad duktig lilla Lisa är i dag.

Nu ska jag lägga in lite stuffs på ipoden, men skriver antagligen senare eller så skriver jag i morgon.
Puss på er alla söta ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0