vad är fel på blogg.se?

I flera dagar nu så har det varit konstigt när man ska skriva inlägg, det går inte att välja stil eller typ göra tjock eller smal text längre. Hela den rutan där uppe är borta, nån annan som har så eller är det bara jag? Det stör mig något otroligt.

Just nu sitter jag somvanligt på bibloteket i skolan, har iofs franska. Men orkar inte med det, det finns ärligt ingenting jag avskyr mer än franska. Möjligen No, eller det ligger nog på delad första plats. Mari är inte här i dag, hon har säkert åkt på kräksjukan, hon mådde as illa i morse. Och vi som åker i morgon. Ska ju till Branäs och åka skidor. Ska bli galet najs faktiskt, men om jag ska vara ärlig så kommer jag nog sakna Filip en hel del.

Jag och Ida ska sova hos Mari i kväll och sedan få sjuss av henne mamma i morgonbitti till skolan. Vi ska mötas i skolan, KVART I SEX på morgonen. Det är så sjuuuukt tidigt. Hur ska jag klara mig? Sen sitta på en buss i sex timmar.

Ska nog skippa lektionerna efter lunch. Orkar inte med dom. Jag är så sjukt trött, fast jag somna typ 2 i går. Ska hem och packa och fixa saker innan resan. Rebecka kommer iofs lacka om jag åker, hon säger att hon inte vill att hennes bästa kompis ska sluta som städerska! HAHA .. jag lovar så lågt ska jag inte sjunka. :)
Skriver mer när jag kommer hem ..

Kommentarer
Postat av: Mari

haha varför får vi inte höra hur natten ver då;D

2008-01-23 @ 17:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0